Nieuwe Look - Reisverslag uit Balgowlah, Australië van marije - WaarBenJij.nu Nieuwe Look - Reisverslag uit Balgowlah, Australië van marije - WaarBenJij.nu

Nieuwe Look

Door: Marije

Blijf op de hoogte en volg marije

11 September 2011 | Australië, Balgowlah

Hier dan een foto van mijn nieuwe look. Ben er tevreden mee hoor! Heb heeeeeeeeel veel positieve reacties gehad.

Wat vinden jullie ervan?

Joke:

Echt heel mooi!!

• 11 September 2011 - 10:55

Mama:

Echt heeeeeel mooi,lekker vlot kapsel.
    mama

• 11 September 2011 - 14:29

Papa:

Fijn dat ik het even op skype in het echt mocht zien. Het staat je heel goed.

• 11 September 2011 - 19:12

Gerard:

Wat een andere meid ben je geworden, Het staat je vlot.
    Dag Marije, ik leef nog steeds.En ik leest nog steeds met veel belangstelling jou mooie verhalen en kijk naar jou mooie foto s. De laaste keer, wat veel en mooie foto s. Zo te lezen gaat het jou nog steeds heel erg goed daar. En wat onderneem je daar veel. Het is ook een heel mooi land. jammer dat het zo ver van Hellendoorn weg is. Ik hoop dat ik er nog wel een keer weer kom En dan lekker een rond tocht maken lijkt mij supper. Heel veel Groeten van mij . P.S in Hellendoorn is alles goed.

• 11 September 2011 - 19:38

Irma:

Hé Marije, mooi gelukt! Staat je goed! Gaat ie goed daar aan de andere kant? Hier in N'dal alles oké! Beeeeeetje slechte zomer achter de rug maar goed nu op naar een lekkere herfst met veel wind en regen, ha,ha! Tot de volgende leessessie!
    Groet Irma