WOOOOOOOOHOOOOOOOOO - Reisverslag uit Balgowlah, Australië van marije - WaarBenJij.nu WOOOOOOOOHOOOOOOOOO - Reisverslag uit Balgowlah, Australië van marije - WaarBenJij.nu

WOOOOOOOOHOOOOOOOOO

Door: Marije

Blijf op de hoogte en volg marije

02 Juni 2012 | Australië, Balgowlah

Ik denk dat de meesten het al wel weten maar............ ik ben een permanent resident van Australie!!

Eindelijk! Na 1 jaar hard werken in NL om geld te sparen, 2 jaar studie en bakkerij ervaring opdoen en daarna nog bijna 3,5 jaar wachten ben ik toch nu echt een officiele inwoner van Australie. Oh yeah!

Dat kan me niet meer worden afgepakt en ik heb helemaal geen conditions op mijn visum.

Ook ben ik 1 week geleden trotste tante van Sam geworden! Ik heb hem al ontmoet op Skype en natuurlijk al veel foto's van hem gemaild gekregen.

Verder zijn er nog een aantal dingen aan het ontwikkelen op het moment maar daarover in mijn volgend bercht meer!!

  • 02 Juni 2012 - 07:07

    MAMA:

    Ik wist het natuurlijk al meteen na je sms je midden in de nacht.
    Ik heb je meteen terug gebeld om het grote nieuws van je zelf te horen.
    Wat ben ik blij voor je.Je hebt er zo lang voor moeten knokken en zoveel geduld moeten hebben.
    Je hebt het dik verdiend.

    VAN HARTE GEFELICITEERD.

    Liefs mama

  • 02 Juni 2012 - 08:27

    Papa:

    Eindelijk een echte AUSSIE in de familie!!!
    Ik weet hoe je zat te twijfelen op de veerboot naar Manley op de laatste avond dat ik in Sydney was met Gerard en hoe je meteen de volgende dag de eerste stappen hebt gezet om een opleiding te gaan volgen. Dat was rond je verjaardag in 2006. Mama en ik waren erbij in februari 2009 toen je de laatste formulieren op de bus deed in Seaforth voor de aanvraag. Ik heb er nog foto's van.
    Heel hartelijk gefeliciteerd met je nieuwe status en een mooie toekomst gewenst in het land van je dromen.

    liefs papa

  • 02 Juni 2012 - 09:48

    Joke:

    Ik hoorde het donderdag van Willy, ze belde mij met het grote nieuws. Je ellenlange geduld is beloond. En terecht natuurlijk. Wij wensen je heel veel geluk en een mooie toekomst als Aussie!!

    Peter, Joke en Emma

  • 02 Juni 2012 - 09:51

    Joke:

    En ook natuurlijk ook gefeliciteerd met je nieuwe status als tante Marije!!!!!!!!!

  • 02 Juni 2012 - 11:11

    Joanne:

    WUHOOOOOOOOOOOO! Blijblijblij! Zo'n goed nieuws marije!!! :) :)

  • 02 Juni 2012 - 20:53

    Gerard:

    Marije van harte gefeliciteerd, dat nu eindelijk jou grote wens in vervulling is gegaan dat je in Australié mag blijven wonen. Wat dat betrefd is dit lekker om te kunnen zeggen, ik ga naar Nederland op vakantie om de kleine Sam te bewonderen. Nu eindelijk rust. Geniet van het Aussie zijn.

    Groet uit Hellendoorn

  • 03 Juni 2012 - 08:46

    Irma:

    Wat een goed bericht Aussie Marije....geniet er lekker van, enneh gefeliciteerd tante!!!

  • 04 Juni 2012 - 20:56

    Willemien:

    hallo tante Marije,

    van harte gefeliciteerd met je kleine neefje Sam, we hebben ook al verschillende foto's gezien, een mooi mannetje.

    en dan natuurlijk ook gefeliciteerd dat je nu eindelijk officieel inwoner van Australie bent, eindelijk zekerheid.

    we wensen je een mooie toekomst daar (of waar dan ook.)
    en kom je je kleine neefje nog bewonderen dit jaar ?

    groeten Wim en Willemien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Balgowlah

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

03 Juni 2013

Een uitdaging

14 Januari 2013

Gelukkig 2013

25 December 2012

Fijne feestdagen!

27 Juni 2012

Veel nieuwtjes!

02 Juni 2012

WOOOOOOOOHOOOOOOOOO
marije
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 774
Totaal aantal bezoekers 206720

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: