Een uitdaging - Reisverslag uit Balgowlah, Australië van marije - WaarBenJij.nu Een uitdaging - Reisverslag uit Balgowlah, Australië van marije - WaarBenJij.nu

Een uitdaging

Door: Marije

Blijf op de hoogte en volg marije

03 Juni 2013 | Australië, Balgowlah

Inmiddels is de winter begonnen en daarmee ook mijn WWW challenge. WWW wat is dat? Dat is Winter Without Wetsuit. Het houdt in dat ik tijdens de winter minstens 20 keer zwem met Bold and Beautiful zonder wetsuit (niet zonder zwemsuit) over minimaal 7 verschillende weken. Aangezien dit moeilijk gaat zijn heb ik me opgegeven om het te doen voor een goed doel. Manly's Bear Cottage (hier kunnen ouders van de Outback verblijven terwijl hun kinderen in het ziekenhuis van Manly liggen (meestal ernstig zieke kinderen).

Ik zoek donaties, elke euro is welkom en wordt gewaardeerd. Dit is de link. Aangezien jullie geen Aussie bankaccount hebben kun je mij mailen voor mijn rekeningnummer en het geld over maken naar mijn Rabobank rekening. Ik zal het daarna aan het charity geven. Ik heb sinds het begin van de winter (afgelopen zaterdag) alle drie de morgens al gezwommen! Zonder wetsuit uiteraard.

De link voor de charity:

Bedankt! Ik stel je donatie op prijs!

marijeveerbeek@hotmail.com

Groetjes Marije

• 28 Mei 2014 - 23:10

Jan Martijn:

Hoi Marije, ik zag net dat je laatste post alweer bijna een jaar geleden was, schrijf je tegenwoordig ergens anders??
    Heel veel succes in Sydney, ik mis het nog steeds elke dag dat ik niet meer in Oz ben na 5.5 jaar.

Groetjes en een dikke kus,
    Jan Martijn