Een uitdaging - Reisverslag uit Balgowlah, Australië van marije - WaarBenJij.nu Een uitdaging - Reisverslag uit Balgowlah, Australië van marije - WaarBenJij.nu

Een uitdaging

Door: Marije

Blijf op de hoogte en volg marije

03 Juni 2013 | Australië, Balgowlah

Inmiddels is de winter begonnen en daarmee ook mijn WWW challenge. WWW wat is dat? Dat is Winter Without Wetsuit. Het houdt in dat ik tijdens de winter minstens 20 keer zwem met Bold and Beautiful zonder wetsuit (niet zonder zwemsuit) over minimaal 7 verschillende weken. Aangezien dit moeilijk gaat zijn heb ik me opgegeven om het te doen voor een goed doel. Manly's Bear Cottage (hier kunnen ouders van de Outback verblijven terwijl hun kinderen in het ziekenhuis van Manly liggen (meestal ernstig zieke kinderen).

Ik zoek donaties, elke euro is welkom en wordt gewaardeerd. Dit is de link. Aangezien jullie geen Aussie bankaccount hebben kun je mij mailen voor mijn rekeningnummer en het geld over maken naar mijn Rabobank rekening. Ik zal het daarna aan het charity geven. Ik heb sinds het begin van de winter (afgelopen zaterdag) alle drie de morgens al gezwommen! Zonder wetsuit uiteraard.

De link voor de charity:

https://give.everydayhero.com/au/BoldandBeautifulManly

Bedankt! Ik stel je donatie op prijs!

marijeveerbeek@hotmail.com

Groetjes Marije

  • 28 Mei 2014 - 23:10

    Jan Martijn:

    Hoi Marije, ik zag net dat je laatste post alweer bijna een jaar geleden was, schrijf je tegenwoordig ergens anders??
    Heel veel succes in Sydney, ik mis het nog steeds elke dag dat ik niet meer in Oz ben na 5.5 jaar.

    Groetjes en een dikke kus,
    Jan Martijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Balgowlah

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

03 Juni 2013

Een uitdaging

14 Januari 2013

Gelukkig 2013

25 December 2012

Fijne feestdagen!

27 Juni 2012

Veel nieuwtjes!

02 Juni 2012

WOOOOOOOOHOOOOOOOOO
marije
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 7063
Totaal aantal bezoekers 206712

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: