Fijne feestdagen! - Reisverslag uit Balgowlah, Australië van marije - WaarBenJij.nu Fijne feestdagen! - Reisverslag uit Balgowlah, Australië van marije - WaarBenJij.nu

Fijne feestdagen!

Door: Marije

Blijf op de hoogte en volg marije

25 December 2012 | Australië, Balgowlah

Vanuit een regenachtig en grijs (maar wel warm) Sydney wens ik jullie fijne Kerstdagen en een gelukkig 2013.

Ik kom er net achter dat ik al 6 maanden niet geschreven heb. Daar komt binnenkort verandering in.

Mijn kerstochtend is in het water gevallen. We zouden met een grote groep een BBQ op het strand hebben om 8 uur, maar aangezien het er erg regenachtige uitzag hadden Nick en ik niet zoveel zin om te gaan.

ER lagen veel kadootjes onder de kerstboom. Ik kreeg een snorkelset, jurkje, strandhanddoek en een beach parasol.

We gaan zo voor kerstlunch naar Matt en Michelle. Zij hebben een "turducken" op het menu staan. Dat is een kalkoen, waarin een eend zit waarin een kip zit. Haha.

Met kerstavond kwam Arron even langs. We zijn naar het strand geweest, hebben heerlijk gegeten en een gezellig avond gehad.

Binnenkort een langer verhaal

  • 25 December 2012 - 09:44

    Jan Martijn:

    Jullie ook een fijnekerstdagen (nou ja een dag in OZ) en alvast een gelukkig nieuwjaar.

  • 25 December 2012 - 10:03

    Papa:

    Hoi Marije,

    Voor jou nu nog 4 uurtjes kerst, hier begint het net en hebben we nog 38 uur kerst voor de boeg. Ook hier is het regenachtig. In elk geval veel plezier, heb je ook vrij de komende dagen?

    papa

  • 26 December 2012 - 16:19

    Afke:

    Hee marije

    Ik wens jou en nick een fijn en gezond 2013 !
    En zal weer uitkijken naar je verhalen !

    Groetjes afke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Balgowlah

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

03 Juni 2013

Een uitdaging

14 Januari 2013

Gelukkig 2013

25 December 2012

Fijne feestdagen!

27 Juni 2012

Veel nieuwtjes!

02 Juni 2012

WOOOOOOOOHOOOOOOOOO
marije
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 701
Totaal aantal bezoekers 206727

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: