Eindelijk.... - Reisverslag uit Balgowlah, Australië van marije - WaarBenJij.nu Eindelijk.... - Reisverslag uit Balgowlah, Australië van marije - WaarBenJij.nu

Eindelijk....

Door: Marije

Blijf op de hoogte en volg marije

09 Mei 2012 | Australië, Balgowlah

.... weer eens een teken van leven van mij. Alles ok hier hoor! Maar heb even niet zoveel behoefte om te schrijven. Hopelijk binnenkort weer. Groetjes vanuit een zonnig en warm Sydney!

• 09 Mei 2012 - 09:24

Joanne:

Het is inderdaad al weer veeeeeeels te lang geleden marije!

• 09 Mei 2012 - 09:28

Papa:

Eventjes een time-out voor je reisverslag kan ik mij goed voorstellen. Iedereen kan je ook gewoon mailen en/of skypen.

gr.

• 09 Mei 2012 - 09:29

Len:

Ik denk EINDELIJK een berichtje! Heb ik wat te lezen tijdnes mijn verlof... en dan dit! 4 regels!!! haha maakt niet uit hoor. En Jootje plaatst ook nooit berichtjes dussss zij heeft niets te klagen over jou!

• 09 Mei 2012 - 10:10

MAMA:

Marije, neem de tijd, we spreken elkaar ook wel buiten dit reisverslag om.
    mama

• 09 Mei 2012 - 17:45

Joke:

Hallo Marije,

Vol bewondering heb ik je verhalen in al die jaren gelezen!! Ik kan me voorstellen dat je er even geen zin meer in hebt. Bedankt voor al die prachtige verhalen.En als je weer inspiratie hebt........

Liefs,

Joke

• 10 Mei 2012 - 19:26

Afke:

o Ik mis ze echt wel ! maar ga niet klagen . tenslotte wel weer een klus om het elke keer weer te doen !
    Gr. afke