drukke week - Reisverslag uit Sydney, Australië van marije - WaarBenJij.nu drukke week - Reisverslag uit Sydney, Australië van marije - WaarBenJij.nu

drukke week

Door: marije

Blijf op de hoogte en volg marije

13 Juli 2007 | Australië, Sydney

Vrijdag 6 juli. Overdag weinig bijzonders gedaan. 's Middags even naar de mall. Had afgesproken met Jess, had haar tijden niet gezien. Ze kwam daarna pizza bij me eten. 's Avonds had ik met Lucie afgesproken. Zij had 2 vriendinnen uit Melbourne over en ze verbleven allemaal in een hostel in Manly. Dus ik naar hostel toe. Echt 1 groot party hostel. We gingen wat drinken en toen rond een uur of 11 naar Steyne. Griet en Katharina gingen ook mee. Maar het was een beetje dood in Manly. Eerst Steyne, toen Sharkbar, toen Ivanhoe en toen maar weer steyne. Toen werd het wel leuk, kwam nog bekenden tegen.

Zaterdag 7 juli. Hele dag wezen oppassen. 's Ochtends en 's middags vlakbij de stad op Luka een schattig belgisch/italiaans jochie van 1 jaar. Hij wordt 3-talig opgevoed: italiaans, nederlands en engels! Daarna gelijk door naar Manly om voor Emma en Jamie te zorgen. Was erg makkelijk deze avond. Griet kwam later ook nog voor een paar uur thuis (zij is emma en jamie's au pair) dus was ook niet saai voor mij.

Zondag: werken in the Cheese Cake shop. Voor geen geld. Dus was moeilijk om mezelf te motiveren om op te staan. Begon om 9 uur en om 4 pm ging ik naar huis.De gasten waren wel aardig mar werk was niet zoveel aan en als je er dan ook niet voor betaald krijgt... Dus ga ze vandaag maar even opbellen dat ik toch niet ga doen.

Maandag: school. Ik mag deze leraar echt niet en hij mij ook niet voglens mij. Peter heet hij en komt uit NZ. Hij is super streng (wel rechtvaardig) maar maakt echt van die vreselijke grapjes. En weer ong. 8 uur over yeast gepraat. Nou ja ik had me 2 uur verslapen dus eigenlijk mar 6 uur. 's middags kwamen Vic, toni en de kinderen weer thuis van de sneeuw. Ik was blij ze weer te zien!

Dinsdag10 juli: praktijk dag van Peter. Dat betekent een half uur ovor de les begint aanwezig zijn (dus 7.30 am) en een half uur na de les af is pas weg. We gingen deze dag Danish pastry maken. Gingen maar 3 dignen maken (cheese pockets, danish and fruit buns) maar was echt moeilijk en kostte erg veel tijd. We moeten van Peter elke week met een andere partner werken dat is best wennen zeg. De resultaten zie je op mijn foto's. Ben er niet heel tevreden mee, maar kreeg toch best hoge cijfers! 's avonds trivia. We waren laatste :D

Woensdag:theorie dag. Deze lereaar, Ray, is heel leuk. Motiverend en actief. Dus een stuk leuker om naar de college te gaan.

Donderdag: de kinderen hebben nog vakantie. Heb ze alle 3 meegenomen naar de stad. Nog een heel karwei: 3 kinderen naar bushalte, 45 min in bus, door drukke stad lopen naar monorail, van monorail naar powerhouse museum en dan weer terug. Maar ze luisterden goed en was erg gezellig. s avonds heerlijk met toni buiten in de spa gezeten. echt lekekr nu het wat kouder is!

  • 14 Juli 2007 - 18:19

    Emma:

    Waarom komen er geen reactie's?

  • 17 Juli 2007 - 06:20

    Loes:

    Hier ben ik :)
    Niet lang meer, heb nog maar 1 minuut!
    Wij hebben net gesurfd en Thijs was een redelijk goeie beginner, maar hij kan niet tegen ons prosurfers op natuurlijk :)
    Nou ik moet weer weg nu, tot over een paar weekjes!
    xxx

  • 17 Juli 2007 - 08:53

    Mama:

    Ziet er lekker uit, weer eens wat anders dan altijd maar dat lekkere gebak.
    Even weer wennen voor jou aan nieuwe leraren hé?
    Het zal weer anderas worden wanneer de kinderen weer naar schoo gaan.
    Leuk om ze eens allemaal meete nemen ergens naar toe maar ik kan me voorstellen dat het nog een heel karwei is ze alledrie mee te nemen.

    Groetjes mama

  • 21 Juli 2007 - 15:46

    Lotte:

    Hey Marije anders stuur je alles wat mislukt is richting Haarle! :-D Hebben we tijdens de repetitie ook weer wat anders bij de koffie dan die dreuge koekjes :-D Ziet er allemaal wel errg lekker uit! Hoe issie verder dan? Hier in Haarle alles rustig (verassend..) Groetjes Lotte

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

03 Juni 2013

Een uitdaging

14 Januari 2013

Gelukkig 2013

25 December 2012

Fijne feestdagen!

27 Juni 2012

Veel nieuwtjes!

02 Juni 2012

WOOOOOOOOHOOOOOOOOO
marije
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 206922

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: